Wpływ pracy na przebieg choroby
Moderator: moderatorzy
-
- zarejestrowany użytkownik
- Status: pielęgniarka
Wpływ pracy na przebieg choroby
Witam Was serdecznie, mam na imię Magda, jestem pielęgniarką, pracuje w szpitalu psychiatrycznym i kończę studia. Piszę pracę magisterską na temat wpływu zatrudnienia na przebieg choroby i jakość życia osób chorujących na schizofrenię. Wypełnienie poniższej ankiety pomoże mi przeprowadzić badania. Pomożecie? Z góry bardzo wszystkim dziękuję za chęci i poświęcone kilka minut!
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... sp=sf_link
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... sp=sf_link
Re: Wpływ pracy na przebieg choroby
wypełnione 

- Walet Pikowy
- zaufany użytkownik
Ja tego nie wypełnię. Nie chce mi się.
- Kiciuś_XXL
- moderator
Wypełniłem. Poświęciłem chwilę czasu dlatego mam nadzieję ze byłem pomocny 

- Piotrek007
- zaufany użytkownik
Wypełniłem.W pytaniu o środki pienięzne nie da się wybrać więcej niż jednej odpowiedzi a są osoby które pracują i pobierają rentę i np. świadczenie pielęgnacyjne równocześnie
"Nie mów mi jak mam żyć
Bo ja dobrze wiem jak i co
Nie pomoże mi już nic
Jak nie pomogę sam sobie."
Bo ja dobrze wiem jak i co
Nie pomoże mi już nic
Jak nie pomogę sam sobie."
rozumiem magdo że trzeba miec diagnoze schizofreni zeby moc wypelnic?
Ja również wypełniłem. Mam nadzieję, że się przebijesz z tą pracą i ona nam wszystkim pomoże, bo to się nam przyda! Pozdrawiam serdecznie.
-
- zarejestrowany użytkownik
- Status: pielęgniarka
Tak, trzeba mieć diagnozę schizofrenii. Dziękuję wszystkim za chęci i poświęcony czas, wszystkie i każda z osobna odpowiedź jest mi bardzo pomocna! Pozdrawiam także!
- piotrs
- zaufany użytkownik
wypelnilem to jesteś zdrowa nie zrozumiesz nigdy tego jak jest na tych psychotropach podobno tylko 3% schizofreników pracuje 60ma rente nic się nie chce na lekach zlowiek jest warzywkiem duza nasennosc często 10-12godzin na dobe lęki niepokoje wieczorem powodzenia w pracy
- piotrs
- zaufany użytkownik