Schizofrenia na studiach

Proszę pisać w części ogólnej tego działu jeśli temat nie pasuje do żadnego z poddziałów.

Moderator: moderatorzy

secondshe
zarejestrowany użytkownik

Schizofrenia na studiach

Post autor: secondshe »

Jestem studentką pedagogiki, jestem tutaj od niedawna.
Podjęłam się pisać o schizofrenii swoją pracę licencjacką...wierzę, że dam radę.
Bacznie czytam forum, dowiadując się coraz to nowych rzeczy.
Moje doświadczenie, moja wiedza jaką posiadam na temat tej choroby ogranicza się jedynie do pobytu w szpitalu psychiatrycznym. Nie jako pacjent... jako praktykant. Oddział przyjęć i rehabilitacji. Promotor polecił mi spisać swoistego rodzaju "pamiętnik" z czasu praktyki, ma mi pomóc przy pisaniu.
Jeśli chcielibyście coś mi opowiedzieć...pomóc, ułatwić...o sobie, będę bardzo wdzięczna.

Pozdrawiam :)
Kaśka
Awatar użytkownika
Ryszard
zaufany użytkownik

Post autor: Ryszard »

.... masz łatwy temat, możesz do woli bujać w obłokach, we wszystkim co wymyślisz chory na schizofrenię i tak cię przebije ... tylko nie pisz że to nieuleczalne. Jeśli napiszesz że schiofrenik zdolny jest w czasie ataku choroby wybić najbliższą rodzinę to będzie to prawdą, jeśli napiszesz że schizofrenik muchy nie skrzywdzi to też będzie prawdą czyli identycznie jak wśród zdrowych .... proporcje sa takie same, statystycznie schizofrenicy popełniają mniej zbrodni ale o każdej jest bardzo głośno np. w TV ... stąd takie a nie inne nastawienie zdrowych do chorych na schizofrenię. Skoro redaktor w TV krzyczy głośno iż lekarkę która wypuściła chorego na schizo a ten zabił należy postawic przed sądem ... to o czym tu mówimy. Przekaz jest jasny "zamknąć wszystkich schizofreników w szpitalach zamkniętych i nigdy nie wypuszczać" ... przeciez to tylko 1% ludzkości ... a może od razu do gazu z nimi ?