ankieta na temat leczenia

Moderator: moderatorzy

StudentkaMedycyna
zarejestrowany użytkownik
Status: studentka

ankieta na temat leczenia

Post autor: StudentkaMedycyna »

Szanowni Państwo,
jestem studentką kierunku lekarskiego i członkiem Koła Naukowego przy Katedrze i Klinice Psychiatrii i Psychoterapii ŚUM w Katowicach. Zwracam się z uprzejmą prośbą o wypełnienie poniższej ankiety, której celem jest zebranie danych dotyczących opinii pacjentów o wyglądzie leków i jego wpływie na skuteczność leczenia.
Szczególnie zależy nam na opinii pacjentów leczonych farmakologicznie, przebywających na oddziałach lub leczących się w Poradni.
Z góry bardzo dziękuję za pomoc!

https://docs.google.com/forms/d/1R2al11 ... o/viewform
Awatar użytkownika
AleksandraK
zaufany użytkownik
Kontakt:

Re: ankieta na temat leczenia

Post autor: AleksandraK »

Im większa tabletka tym lepiej :mrgreen:
Unknown
zaufany użytkownik
Status: Schizo
Kontakt:

Post autor: Unknown »

Niestety nie udalo mi sie wyslac wypelnionej ankiety ze wzgledu na jakis blad przegladarki, ale czy rowniez uwazacie kolorystyke opakowan oraz wyglad opiatow i dysocjantow za wysoce podniecajace? :D
''Insanity - a perfectly rational adjustment to an insane world.'' http://chomikuj.pl/Antypsychiatra

Zapraszam wszystkich popierających antypsychiatrie do dołączenia: http://www.digart.pl/grupy/16361/Anty-psychiatria/ moja grupa ma charakter otwarty.
Miś Uszatek
zaufany użytkownik
Gadu-Gadu: 72943962

Post autor: Miś Uszatek »

Durniejszej ankiety w życiu nie czytałem. Lek ma pomagać a nie ładnie wyglądać. Ci którzy twierdzą inaczej mają naprawde duży problem z sobą.
Awatar użytkownika
hvp2
zaufany użytkownik

Post autor: hvp2 »

To, wbrew pozorom, nie jest skrajnie głupia ankieta :!:
Kto zażywa więcej leków, kto zażywa je dłużej, ten zrozumie...
Miś Uszatek
zaufany użytkownik